لوح تقدیر رومیزی پیش دبستانی

استفاده از لوح تقدیر رومیزی طرح دار برای اهدا، علاوه بر ایجاد خوشحالی و انگیزه در دانش آموزان برای ادامه مقاطع تحصیلی پیش رو، هدیه ای مناسب برای نگهداری و خاطره ساز برای آنها خواهد بود.

مجموع لوح های تقدیر رومیزی (سه بعدی، مقوایی) با هدف تشویق و قدردانی از کودکان برای گذراندن مقطع پیش از دبستان و ایجاد خاطره ای دلنشین از دوران شیرین کودکی به چاپ رسیده است.

در این مقاله به چند تا از لوح های تقدیر رومیزی برای مقاطع دوره های پیش دبستان و دبستان میپردازیم. و برای خرید و توضیحات بیشتر محصولات میتوانید بر روی لینک ها کلیک نمایید.

۱- لوح تقدیر پایان دبستان کد ۸۶ پایه دار رومیزی مقوایی

این لوح تقدیر مناسب دوره مقطع دبستان می باشد. این لوح پایه دار و به صورت رومیزی مقوایی طراحی شده است.

خرید لوح تقدیر پایان دبستان – کد ۸۶ پایه دار رومیزی مقوایی

 

۲- لوح تقدیر پیش دبستان _ کد ۸۵ پایه دار رومیزی مقوایی

این لوح تقدیر پیش دبستان مناسب دوره پیش دبستان بوده به صورت پایه دار و رومیزی مقوایی طراحی شده است. و دارای جای عکس ۱۳*۱۸ می باشد.

خرید لوح تقدیر پیش دبستان _ کد ۸۵ پایه دار رومیزی مقوایی

 

۳- لوح تقدیر پیش دبستان و دبستان کد ۸۲ رومیزی

این لوح تقدیر مناسب دوره دپیش دبستان و دبستان می باشد. این لوح به صورت رومیزی طراحی شده و دارای جای عکس فرزندتان در اندازه ۱۳*۱۸ می باشد.

خرید لوح تقدیر پیش دبستان و دبستان – کد ۸۲ رومیزی

 

  ۴- لوح تقدیر جشن الفبا کد ۹۱ رومیزی

لوح تقدیر جشن الفبا – کد ۹۱ رومیزیلوح تقدیر جشن الفبا مناسب مقطع دبستان به صورت رومیزی طراحی شده و دارای جای عکس فرزندتان در اندازه ۱۳*۱۸ می باشد.

خرید لوح تقدیر جشن الفبا – کد ۹۱ رومیزی

 ۵- لوح تقدیر جشن الفبا کد ۸۳ رومیزی

لوح تقدیر جشن الفبا – کد ۸۳ رومیزیاین لوح تقدیر جشن الفبا مناسب دوره دبستان بوده و به صورت رومیزی طراحی و دارای جای عکس ۱۳*۱۸ می باشد.

خرید لوح تقدیر جشن الفبا – کد ۸۳ رومیزی

انتشارات آوای آزاده، یکی از فروشگاه‌ های اینترنتی کتاب در ایران است. این انتشارات با معرفی و فروش بهترین انواع کتاب‌های پیش دبستانی، انواع لوح تقدیر (پیش دبستانی، دانش آموزی، جشن الفبا) و … آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. آوای آزاده همواره برای خرید کتاب‌های درسی تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتب موردنظر می‌توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۹۰۳۲۵۳۰۲۱۶۶۵۹۱۵۲۸ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.