کتاب کار با قیچی پیش دبستانی

فواید کار با قیچی برای کودکان

کار کردن با قیچی در پیش دبستانی ها و مهد کودک ها  برای مربیان و والدین از اهمیت بالایی برخوردار است. در این بین کار کردن با قیچی برای بریدن الگوها و درست کردن کاردستی بیشتر برای کودکان جنبه سرگرمی و یادگیری دارد.

زمانی که کودکان در نوشتن  مشکل دارند مربیان یا والدین میتوانند برای کودک خود از کتاب های کار با قیچی و رنگ آمیزی و یا برگه هایی برای بریدن در اختیار او قرار دهد تا کودک کمی آرام بگیرد و بتواند نوشتن را یاد بگیرد.

برای خرید در انتشارات آوای آزاده تعدادی از کتاب کار با قیچی برای کودکان پیش دبستانی با قیمت مناسب که می توانید با خواندن مطالب این مقاله از ما خریداری کنید.

۱- کتاب کار با قیچی حیوانات

این کتاب مناسب سنین ۳ تا ۷ سال تدوین شده است. این کتاب کار علاوه بر مهارت قیچی کردن و برش زدن الگوی حیوانات ، به کودکان  طرز درست قرار گرفتن قیچی در دست خود را می آموزد.

تعداد صفحه: ۳۲ صفحه قطع رحلی

نویسنده: منوچهر صفاری

 

  ۲- کتاب کار با قیچی لباس های محلی

کتاب کار با قیچی لباس های محلیکتاب کار با قیچی لباس های محلی برای کودکان ۳ تا ۷ سال به چاپ رسیده. این کتاب کار علاوه بر آموزش برای بالا بردن مهارت، برش زدن تصاویر و جای گذاری الگوها با استفاده از چسب، تدوین و طراحی شده است.

تعداد صفحه: ۳۲ صفحه قطع رحلی

نویسنده: منوچهر صفاری

 

۳- کتاب کار با قیچی مشاغل

کتاب کار با قیچی مشاغلاین کتاب کار مناسب سنین ۳ تا ۷ سال می باشد. این کتاب جهت آشنایی کودکان با انواع مشاغل ، طرز صحیح برش زدن تصاویر موجود در کتاب و مهارت صیحیح قرار دادن قیچی در دست را به کودکان آموزش می دهد.

تعداد صفحه: ۳۲ صفحه قطع رحلی

نویسنده: منوچهر صفاری

 

۴ – کتاب کار با قیچی میوه ها و سبزیجات

این کتاب کار مناسب سنین ۳ تا ۷ سال می باشد. این کتاب به کودکان می آموزد با انواع میوه ها وسبزیجات اشنا شده ، طرز صحیح برش زدن تصاویر موجود در کتاب را یاد بگیرند و مهارت صحیح قرار دادن قیچی را در دست به کودکان آموزش می دهد.

تعداد صفحه: ۳۲ صفحه قطع رحلی

نویسنده: منوچهر صفاری

 

۵ – کتاب کار با قیچی وسایل نقلیه

کتاب کاربا قیچی وسایل نقلیهاین کتاب مناسب سنین ۳ تا ۷ سال تدوین شده است. این کتاب کار علاوه بر مهارت قیچی کردن ، برش زدن الگوی وسایل نقلیه ،  به کودکان طرز درست قرار گرفتن قیچی را در دست می آموزد.

تعداد صفحه: ۳۲ صفحه قطع رحلی

نویسنده: منوچهر صفاری

 

انتشارات آوای آزاده، یکی از فروشگاه‌های اینترنتی کتاب در ایران است. این انتشارات با معرفی و فروش بهترین کتاب‌های پیش دبستانی، لوح تقدیر و … آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. آوای آزاده همواره برای خرید کتاب‌های درسی تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتب موردنظر می‌توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۹۰۳۲۵۳۰۲۱۶۶۵۹۱۵۲۸ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.