لوح تقدیر پایان دبستان

با هدف تشويق و قدردانی از زحمات یک ساله ی تحصیلی کودکان و ایجاد خاطره ای دلنشین از مقطع شیرین دبستان انواع لوح تقدیر دانش آموزی به چاپ رسیده است. این لوح ها با ماندگاری و تنوع بالا، طراحی دلنشین کودکانه و جلد سخت همراه با چاپ با کیفیت آماده سفارش شما عزیزان می باشد.

لوح تقدیر چیست؟

لوح تقدیر یا تقدیر نامه نوشته‌ای با متن خاصی است که برای تقدیر و تشکر از افراد یک سازمان و ارگان در جشنواره‌ها و همایش‌ها به کار می‌رود. امروزه تنوع لوح تقدیر به قدری زیاد است که بسته به سلیقه هر شخص و سازمانی، می‌توانید آن را خریداری کنید

برای خرید در انتشارات آوای آزاده تعدادی از لوح تقدیر دانش آموزی برای دوره دبستان با قیمت مناسب که می توانید با خواندن مطالب این مقاله از ما خریداری کنید.

۱- لوح تقدیر پایان دبستان کد ۵۷ کتابی سه بعدی

لوح تقدیر مناسب پایان دوره دبستان جهت تشویق و قدردانی کودکان طراحی شده و دارای جای عکس در اندازه ۱۳*۱۸ می باشد و همچنین دارای جلد از نوع سخت می باشد که باعث ماندگاری آن می شود.

خرید لوح تقدیر پایان دبستان – کد ۵۷ کتابی سه بعدی

 

 

 

 

۲- لوح تقدیر پایان دوره دبستان کد ۸۸ کتابی

پایان دوره دبستان

این محصول جهت تشویق کودکان برای پایان دوره دبستان با طراحی زیبا و جلد مقاوم آماده سفارش شده است. این لوح تقدیر هدیه ای مناسب و با کیفیت می باشد.

خرید لوح تقدیر پایان دوره دبستان – کد ۸۸ کتابی

 

انتشارات آوای آزاده، یکی از فروشگاه‌ های اینترنتی کتاب در ایران است. این انتشارات با معرفی و فروش بهترین انواع کتاب‌های پیش دبستانی، انواع لوح تقدیر (پیش دبستانی، دانش آموزی، جشن الفبا) و … آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. آوای آزاده همواره برای خرید کتاب‌های درسی تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتب موردنظر می‌توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۹۰۳۲۵۳ – ۰۲۱۶۶۵۹۱۵۲۸ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.