بهترین انتشارات کتاب پیش دبستانی

بهترین انتشارات کتاب پیش دبستانی | انتشارات آوای آزاده

انتشارات آوای آزاده از سال ۷۷ با در نظر گرفتن اهمیت رشد توانمندی های کودکان زیر هفت سال و با اتکا بر سابقه علمی و فرهنگی خود ضرورت حضور کتب آموزشی و تخصصی ویژه کودکان پیش دبستان را در جامعه لازم دید.

این انتشارات با علم براینکه ۸۰ درصد شخصیت افراد در سنین کودکی شکل می‏گیرد ،برنامه ریزی فرهنگی خود را برای این گروه سنی آغاز کرد و با گردآوری تیمی تخصصی و کارآمد از متخصصین روانشناسی و علوم تربیتی به نیاز سنجی پرداخت .

تاریخ نشر کتب پیش دبستان گواه بر این ادعااست که کتب مناسب کودکان زیر هفت سال در جامعه بی رنگ بوده و باید با تلاش و توان هر چه بیشتر در این عرصه حضوری پر رنگ داشته باشیم.

از آنجا که انتشارات آوای آزاده با داشتن مهد کودک و مرکزی پیش دبستانی و تخصصی پتانسیل لازم را برای چاپ کتب جامعه هدف دارا بود، لذا صفحه به صفحه کتب آماده چاپ را در مرکز پیش دبستانی خود و در هر مقطع سنی مناسب ارزیابی و پس از اصلاح و جمع بندی های لازم چاپ و روانه بازار می کرد.

طعم لذت بخش همراه بودن با کودکان سرزمینمان ما را بر آن داشت تا منتظر رخداد اتفاق بزرگی ننشینیم و تا زمان از دست نرفته دست به کار شده و با برداشتن گام های هر چند کوچک ، برای کودکان دانا و کوشای ایران زمین  تاثیر گذار باشیم.

لازم به ذکر است در سالهای اخیر کتب جدید الانتشارمان مورد بررسی سازمان پژوهشی و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته و پس از تایید در کتابنامه رشد فهرست نویسی شد.

ما مفتخریم که کتاب های انتشارات آوای آزاده با بهترین موضوعات مختلفی برای پیش دبستانی که شامل: ریاضی، هوش، علوم، مهارت های زندگی، لوحه نویسی و …  مورد تایید مدیران محترم مهد های کودک سراسر ایران بوده به طوری که در امر آموزش کودکان مراکز خود از آنها بهره مند می شوند.