«علوم» یکی از دروس مهم و کلیدی در دوران تحصیل و مدرسه است این بخش به دلیل تنوع و گستردگی مطالب نیازمند توجه و دقت نظر ویژه است دوران پیش دبستانی فرصت مناسبی برای آمادگی بهتر کودکان برای ورود به مدرسه است و بهره‌گیری از کتاب های پیش دبستانی آموزش و پروش مانند بهترین کتاب های علوم پیش دبستانی می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

در این مطلب با چند مورد از کتاب های علوم پیش دبستانی اشنا میشویم.

۱- کتاب سفری به دنیای علوم جلد ۱

کتاب سفری به دنیای علوم مناسب گروه سنی ۳ تا ۴ سال می باشد. در این کتاب از برخی فعالیت های: برش و چسب، نقاشی کردن و… گرد آوری شده و مطالبی در مورد سه بخش انسان، حیوان، گیاه تهیه شده است.

تعداد صفحه: ۳۴ صفحه رنگی

نویسندگان: منوچهر صفاری، صدیقه غلامی، آزاده صفاری، بهاره صفاری

خرید کتاب سفری به دنیای علوم جلد ۱

۲- کتاب سفری به دنیای علوم جلد ۲

این کتاب با هدف آموزش رشد مهارت های علمی و حرکتی کودکان و پرورش تفکر گرد آوری شده است. این کتاب مناسب گروه سنی ۵ تا ۶ سال تهیه شده است.

تعداد صفحه: ۴۴ صفحه رنگی

نویسندگان: منوچهر صفاری، صدیقه غلامی، آزاده صفاری، بهاره صفاری

خرید کتاب سفری به دنیای علوم جلد ۲

۳- کتاب علوم (چرا؟ چگونه ؟ کجا ؟)

این کتاب علوم متناسب سنین ۵ تا ۶ سال تهیه شده است. در این کتاب علاوه بر آموزش در مورد رشد گیاهان، شب و روز، چهار فصل سال، زندگی جانوران و… نوشته شده است.

تعداد صفحه: ۳۲ صفحه رنگی

نویسنده: منوچهر صفاری

خرید کتاب علوم (چرا؟ چگونه ؟ کجا ؟)

۴- کتاب علوم پیش دبستانی

این کتاب در سه بخش جهت آشنایی با موجوات زنده برای کودکان ۴ تا ۶ سال طراحی و تدوین شده این بخش ها شامل گياه ، جانور و انسان است که به کودکان مراحل رشد و نحوه زندگی آنها را می آموزد.

تعداد صفحه: ۳۲ صفحه

نویسنده: منوچهر صفاری

خرید کتاب علوم پیش دبستانی

۵- کتاب علوم در دنیای من

این کتاب جهت آموزش کودکان نوپا با زبانی ساده و گویا جهت آشنایی با حیوانات اهلی و همچنین اعضای بدن خود و نحوه عملکرد آن ها تدوین و گردآوری شده است.

تعداد صفحه: ۳۲ صفحه رنگی

نویسنده: منوچهر صفاری

خرید کتاب علوم در دنیای من

۶- کتاب علوم کودکستانی

این کتاب در ۳ بخش حیوان، انسان و گیاهان به آموزش فرق حيـوان و غيرحيوان ، شناخت حيوانات تخم گذار ، آشنايی با پرندگان و حيوانات آبزی ، آشنايی با حرکت و محل زندگی حيوانات و … می پردازد. کتاب علوم کودکستانی مناسب سنین ۳ تا ۵ سال می باشد.

تعداد صفحه: ۳۲ صفحه قطع رحلی

نویسنده: منوچهر صفاری

خرید کتاب علوم کودکستانی

انتشارات آوای آزاده، یکی از فروشگاه‌های اینترنتی کتاب در ایران است. این انتشارات با معرفی و فروش بهترین کتاب‌های پیش دبستانی، لوح تقدیر و … آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. آوای آزاده همواره برای خرید کتاب‌های درسی تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتب موردنظر می‌توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۹۰۳۲۵۳۰۲۱۶۶۵۹۱۵۲۸ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.