بهترین کتاب هوش پیش دبستانی

انتخاب بهترین کتاب هوش پیش دبستانی، همیشه یکی از سخت‌ ترین تصمیم‌های تحصیلی دانش‌آموزان بوده است. عده‌ای گمان می‌کنند اجباری نبودن این مقطع، باعث می‌شود که با خیال راحت حق شرکت در کلاس پیش‌ دبستان را از فرزندشان دریغ کنند؛ اما واقعیت این است که والدین محترم صرفا با هدف سخت نگرفتن به دانش‌آموز، ممکن است تیشه به ریشه هوش اجتماعی و انواع دیگر هوش که در این بازه سنی جای رشد دارد، بزنند.

در این مطلب با چند تا از کتاب های هوش پیش دبستانی آشنا می شویم.

۱- کتاب پرورش هوش

این کتاب مناسب سنین ۵ تا ۶ سال گردآوری شده است. در این کتاب علاوه بر آموزش به کودکان میتواند به مهارت های ذهنی کودک کمک کرده و سرعت عمل خود را بالا ببرند.

تعداد صفحه: ۳۲ صفحه رنگی

نویسنده: منوچهر صفاری

خرید کتاب پرورش هوش

۲- کتاب ذهن خلاق

کتاب ذهن خلاق مخصوص کودکان ۳ تا ۵ سال تهیه و تدوین شده است. در این کتاب به آموزش شباهت ها ، بالا بردن دقت کودکان ، تشخیص درست و نادرست و مواردی از این دست پرداخته شده است.

نویسنده: منوچهر صفاری

خرید کتاب ذهن خلاق

 

۳- کتاب ریاضی، هوش، رنگها

کتاب ریاضی، هوش، رنگها مناسب سنین زیر ۴ سال گرده آوری شده است. این کتاب علاوه بر آموزش باعث شناخت مفاهیم برای کودکان و شناخت سه رنگ اصلی می شود.

تعداد صفحه: ۳۲ صفحه رنگی

نویسنده: منوچهر صفاری

خرید کتاب ریاضی، هوش، رنگها

انتشارات آوای آزاده، یکی از فروشگاه‌های اینترنتی کتاب در ایران است. این انتشارات با معرفی و فروش بهترین کتاب‌های پیش دبستانی، لوح تقدیر و … آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. آوای آزاده همواره برای خرید کتاب‌های درسی تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتب موردنظر می‌توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۹۰۳۲۵۳۰۲۱۶۶۵۹۱۵۲۸ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.