دوره پیش دبستانی برای سریع‌ تر آموختن مباحث اول دبستان ضروری است، دوره پیش دبستانی پس از مهدکودک مهمترین دوره جدی آموزشی برای کودکان است. استفاده از کتاب‌ های پیش دبستانی استاندارد، که از متد مشخصی برای آموزش مباحث دوره پیش دبستانی استفاده کرده باشد، می‌تواند یک گام کودکان را جلوتر ببرد.

در دوران پیش دبستانی کودک برای ورود به دبستان و مدرسه، آمادگی‌های لازم را کسب کرده و به صورت ابتدایی با برخی مفاهیم علمی آشنا می‌شود. به همین دلیل باید منابع و کتاب‌ های استفاده شده در مقطع پیش دبستانی از نظر آموزشی استاندارد باشند. چرا که نحوه تدریس این کتاب می‌توانند نگرش و علاقه کودک به تحصیل را تحت تاثیر قرار دهند.

برای خرید در انتشارات آوای آزاده تعدادی از کتاب های مناسب برای کودکان پیش دبستانی را می توانید با خواندن مطالب این مقاله با انتخاب درست کتاب خود را از ما خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین کتاب های پیش دبستانی

۱- اولین کتاب من

اولین کتاب مناین کتاب مناسب سنین کودکان زیر ۴ سال می باشد. این کتاب علاوه بر آموزش باعث تقویت هوش و استعداد کودکان و آشنایی با مفاهیم هوش و ریاضی می شود.

تعداد صفحه: ۴۰ صفحه رنگی

نویسنده: بهاره صفاری

خرید اولین کتاب من

۲- کتاب شناخت حیوانات و رنگها

این کتاب به کودکان نحوه صحیح در دست گرفتن قلم را می آموزد همچنین این کتاب با تصاویری بزرگ جهت رنگ آمیزی چاپ و آماد شده است کتاب شناخت حیوانات و رنگ ها برای سنین ۲ تا ۴ سال تدوین شده است.

تعداد صفحه: ۱۶ صفحه رنگی

نویسنده: منوچهر صفاری

خرید کتاب شناخت حیوانات و رنگها

۳- پیک آموزشی دانستنی های من

پیک دانستی های مناین پیک آموزشی مناسب سنین ۴ تا ۶ سال می باشد. این پیک از مجموعه ای از کتاب های ریاضی، هوش و علوم و… تهیه شده است. در این کتاب کودکان با مفاهیمی هم چون آشنایی با محیط ، افزایش و دقت و تمرکز آشنا می شوند.

تعداد صفحه: ۴۰ صفحه رنگی

نویسنده: آزاده صفاری

خرید پیک آموزشی دانستنی های من

۴- کتاب معماهای پیش دبستانی

معماهای پیش دبستانیاین کتاب مجموعه ای از معماها و آموزش ها تهیه شده است. در این کتاب علاوه بر آموزش ، مهارت های ذهنی و حافظه را در کودکان افزایش می دهد.

تعداد صفحه: ۳۲ صفحه

نویسنده: منوچهر صفاری

خرید کتاب معماهای پیش دبستانی

انتشارات آوای آزاده، یکی از فروشگاه‌ های اینترنتی کتاب در ایران است. این انتشارات با معرفی و فروش بهترین کتاب‌های پیش دبستانی، لوح تقدیر و … آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. آوای آزاده همواره برای خرید کتاب‌های درسی تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتب موردنظر می‌توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۹۰۳۲۵۳۰۲۱۶۶۵۹۱۵۲۸ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.