خرید لوح تقدیر جشن الفبا

لوح تقدیر جشن الفبا برای زمانی مناسب است که کودکان حروف الفبا را به خوبی در مدارس فرا میگیرند. هر دانش آموزی که حروف الفبا را در مدارس،‌ مهد کودک و یا هر موسسه دیگری فرا بگیرد مطمئنا این لوح میتواند هدیه مناسبی برای او باشد. لوح جشن الفبا را میتوان به عنوان یک هدیه دائمی در نظر گرفت زیرا بدنه با مقاومت بسیار بالا دارد.

برای خرید در انتشارات آوای آزاده تعدادی از لوح تقدیر جشن الفبا با قیمت مناسب که می توانید با خواندن مطالب این مقاله از ما خریداری کنید.

۱- لوح تقدیر جشن الفبا کد ۵۶ سه بعدی

این لوح تقدیر مناسب جشن الفبا پایان دوره دبستان تهیه شده است. این محصول به صورت سه بعدی کتابی طراحی شده است.

خرید لوح تقدیر جشن الفبا – کد ۵۶ سه بعدی

۲- لوح تقدیر جشن الفبا کد ۷۸ کتابی سه بعدی

این لوح تقدیر مناسب جشن الفبا پایان دوره دبستان تهیه شده است. این محصول به صورت سه بعدی کتابی طراحی شده است. و دارای جای عکس در اندازه ۱۳*۱۸ می باشد.

خرید لوح تقدیر جشن الفبا – کد ۷۸ کتابی سه بعدی

۳- لوح تقدیر جشن الفبا  کد ۸۱ دو طرف سه بعدی

این لوح تقدیر مناسب جشن الفبا پایان دوره دبستان تهیه شده است. این محصول به صورت دو طرف سه بعدی کتابی طراحی شده است. و دارای جای عکس در اندازه ۱۳*۱۸ می باشد.

خرید لوح تقدیر جشن الفبا – کد ۸۱ دو طرف سه بعدی

۴- لوح تقدیر جشن الفبا  کد ۸۷ پایه دار رومیزی مقوایی

این لوح تقدیر به صورت رومیزی و دارای پایه مقوایی و ایستاده میباشد. این لوح تقدیر مناسب جشن الفبا پایان دوره دبستان می باشد.

خرید لوح تقدیر جشن الفبا – کد ۸۷ پایه دار رومیزی مقوایی

انتشارات آوای آزاده، یکی از فروشگاه‌ های اینترنتی کتاب در ایران است. این انتشارات با معرفی و فروش بهترین انواع کتاب‌های پیش دبستانی، انواع لوح تقدیر (پیش دبستانی، دانش آموزی، جشن الفبا) و … آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. آوای آزاده همواره برای خرید کتاب‌های درسی تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتب موردنظر می‌توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۹۰۳۲۵۳۰۲۱۶۶۵۹۱۵۲۸ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.