کتاب مهارت های پیش از دبستان

کودکان در سنین پیش از دبستان باید مهارت های را آموزش ببینند که پیش نیاز مهارت های تحصیلی آنان را فراهم می سازد. برخی از کودکان که به مهدکودک و پیش دبستانی می روند ممکن است این پیش نیازها را کسب نمایند ولی برخی از کودکان هم ممکن است نتوانند مهارت های مورد نیاز را به دست آورند، لذا برای استفاده ی تمامی کودکان، این مهارت ها را یادآوری می کنیم و از آموزگاران و مربیان گرامی و اولیای محترم خواهشمندیم که آموزش دقیقی را روی این مهارت ها داشته باشند.

در انتشارات آوای آزاده تعدادی از کتاب های در مورد مهارت های پیش از دبستان برای کودکان جمع آوری شده که می توانید با خواندن مطالب این مقاله با انتخاب درست کتاب خود را از ما خریداری کنید.

۱- کتاب مهارت در لوحه نویسی

این کتاب مناسب کودکان پیش دبستانی می باشد. در این کتاب به کودکان آموزش داده میشود چگونه قلم را در دست بگیرند و مهارت نوشتن نیز یاد بگیرند.

نویسنده: منوچهر صفاری

خرید کتاب مهارت در لوحه نویسی

۲- کتاب مهارتهای زندگی برای کودکان

مهارت های زندگی برای کودکاندر این کتاب کودکان با مهارت های زندگی آشنا میشوند. علاوه بر آموزش شناخت خود و مسئولیت پذیری هم یاد می گیرند. این کتاب مناسب گروه سنی ۵ تا ۶ سال می باشد.

تعداد صفحه: ۳۲ صفحه رنگی

نویسندگان: صدیقه غلامی، آزاده صفاری، بهاره صفاری

خرید کتاب مهارتهای زندگی برای کودکان

۳- کتاب مهارتهای زندگی جلد ۱

مهارت های زندگی جلد1در این کتاب کودکان مهارت های پایه زندگی (همکاری با دیگران، سلام کردن و…) رو یاد می گیرند. این کتاب مناسب سنین ۵ تا ۶ سال می باشد.

تعداد صفحه: ۳۲ صفحه قطع رحلی

نویسنده: منوچهر صفاری

خرید کتاب مهارتهای زندگی جلد ۱

۴- کتاب مهارتهای زندگی جلد ۲

در این کتاب کودکان مهارت های پایه زندگی (خوب گوش دادن، رعایت نکات بهداشتی و..) رو یاد می گیرند. این کتاب مناسب سنین ۵ تا ۶ سال می باشد.

تعداد صفحه: ۲۴ صفحه

نویسنده: منوچهر صفاری

خرید کتاب مهارتهای زندگی جلد ۲

انتشارات آوای آزاده، یکی از فروشگاه‌ های اینترنتی کتاب در ایران است. این انتشارات با معرفی و فروش بهترین کتاب‌های پیش دبستانی، لوح تقدیر و … آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. آوای آزاده همواره برای خرید کتاب‌های درسی تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتب موردنظر می‌توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۹۰۳۲۵۳۰۲۱۶۶۵۹۱۵۲۸ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.