کتاب های آموزشی پیش دبستانی

پیش دبستانی یکی از دوره‌ها و مقاطع مهمی است که دروازه ورود به عرصه آموزش محسوب می‌شود درنتیجه، استفاده درست و صحیح از آن می‌تواند کمک فراوانی به موفقیت و آمادگی بیشتر کودکان برای واردشدن به مدرسه و یادگیری مطالب آموزشی داشته باشد، کتاب های پیش دبستانی همچون انواع کتاب های کمک آموزشی پیش دبستانی نقش پررنگی در این زمینه دارند.

در انتشارات آوای آزاده تعدادی از کتاب های در مورد آموزش های پیش از دبستان برای کودکان جمع آوری شده که می توانید با خواندن مطالب این مقاله با انتخاب درست کتاب خود را از ما خریداری کنید.

۱- کتاب اصول زبان آموزی

اصول زبان آموزی در این کتاب کودکان به چهار مهارت گوش دادن، سخن گفتن، خواندن و نوشتن آموزش می بینند. علاوه بر آموزش تلفظ واژگان نیز یاد میگیرند. این کتاب مناسب سنین ۵ تا ۶ سال می باشد.

تعداد صفحه: ۴۰ صفحه

خرید کتاب اصول زبان آموزی

۲- بسته آموزشی توانای کوچک

بسته آموزشی مناسب سنین ۳ تا ۴ سال با مفاهیم متنوع و کامل میباشد که خود شامل چند کتاب آموزشی برای کودکان جهت تقویت هوش و ذهن خلاق آنها می باشد.

نویسندگان: منوچهر صفاری ، بهاره صفاری

خرید بسته آموزشی توانای کوچک

۳- بسته آموزشی دانشمند کوچولو 

این بسته آموزشی مناسب گروه سنی ۶ سال بوده و دارای ۹ جلد کتاب آموزشی با هدف مهارت در یادگیری، نوشتاری، و… جهت آمادگی برای ورود به دبستان می باشد.

تعداد جلد: ۹ جلد کتاب

خرید بسته آموزشی دانشمند کوچولو 

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین کتاب های پیش دبستانی

۴- بسته آموزشی غنچه های باهوش

این بسته آموزشی شامل ۶ جلد کتاب آموزشی با هدف تقویت ذهن و یادگیری کودکان برای سنین ۲ تا ۳ سال گرد آوری شده است.

تعداد جلد: ۶ جلد کتاب

خرید بسته آموزشی غنچه های باهوش 

۵- بسته آموزشی کودک دانا

این بسته آموزشی شامل ۸ جلد کتاب آموزشی می باشد. هدف از آموزش این بسته آموزشی تقویت مهارت ذهنی کودک و یادگیری می باشد. این بسته آموزشی مناسب گروه سنی ۴ تا ۵ سال تهیه شده است.

تعداد جلد: ۸ جلد کتاب

خرید بسته آموزشی کودک دانا 

۶- بسته آموزشی کودک کوشا

این بسته آموزشی مناسب گروه سنی ۴ تا ۵ سال بوده و دارای ۸ جلد کتاب آموزشی با هدف مهارت در زندگی، ریاضیات و… جهت آمادگی برای ورود به دبستان می باشد.

تعداد جلد: ۸ جلد کتاب

خرید بسته آموزشی کودک کوشا

۷- کتاب یادگیری مفاهیم ریاضی

یادگیری مفاهیم ریاضیاتاین کتاب مفاهیم ریاضی (رابطه ها، مازها و…) را برای کودکان آموزش میدهد. علاوه بر آموزش کودکان خوب دیدن و درست انتخاب کردن را نیز یاد میگیرند.

نویسنده: منوچهر صفاری

خرید کتاب یادگیری مفاهیم ریاضی

انتشارات آوای آزاده، یکی از فروشگاه‌ های اینترنتی کتاب در ایران است. این انتشارات با معرفی و فروش بهترین کتاب‌های پیش دبستانی، لوح تقدیر و … آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. آوای آزاده همواره برای خرید کتاب‌های درسی تخفیفات ویژه‌ای در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کتب موردنظر می‌توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۹۰۳۲۵۳۰۲۱۶۶۵۹۱۵۲۸ با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.